Announcement

Collapse
No announcement yet.

Økern´s Lancer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da har HX´n løsna litt.
    Spiller vesentlig bedre nå enn da jeg fikk den. Herlich!
    Ellers så blir bagasjen gjort om til sommeren når varmere vær og tid blir til rådighet.
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Da jeg har hivd ut 6x9 høytalera som har vært inaktive en goood stund.
      Grunden til at jeg tok de ut var i håp om at det ble mer bass inn i bilen, og det ble det også!

Starta opp anlegget og gikk så i skå´ån for og rydde på plass verktøyet, og da klirra det i veggen.
      Ca 4m unna bilen. Vart litt overraska, spillte ikke på max engang.

Comment

Så det ikke så godt på den videoen, men det er sikkert kraftig element det der.
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Huska sjøl når jeg fikk min nye hx-380, var super skuffa men etter noen dager med spilling løsna opphengen og det var som natt og dag, helt utroligt stor forskjell hoss meg vertfall

Comment

Nok et bevis på at innspilling har mye og si ^^ Det gjelder mindre høytalere og. Frontsettet mitt blir bare bedre og bedre.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Ey Magnus, fikk ikke sitti på en liten runde sist? Hvordan er det å kjøre nå som du har dempa ganske mye?
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                Så det ikke så godt på den videoen, men det er sikkert kraftig element det der.
                Er greit kraftig ja. Nei det høres ikke så bra ut på video´en, høres bedre når jeg speller av fra tlf, hehe.
                Det er ikke sånn at boksa beveger seg, ikke som jeg la merke tell værtfall, bare klirrelyden som er greia, hehe

Originally posted by Stianuno View Post
                Huska sjøl når jeg fikk min nye hx-380, var super skuffa men etter noen dager med spilling løsna opphengen og det var som natt og dag, helt utroligt stor forskjell hoss meg vertfall
                Agree!!
                I starten var jeg veldig fornøyd, stor overgang fra RF, men etterhvert blei jeg litt skuffa, men nå som det har løsna som du påpeker så er det en helt annen opplevelse! Skikkelig morro
                Blir bra med to sånne til sommeren! (Selv om jeg ikke har noe behov for det)

Ey Magnus, fikk ikke sitti på en liten runde sist? Hvordan er det å kjøre nå som du har dempa ganske mye?
                Nei, det glømte vi :P
                Hvordan bilen er og kjøre i seg selv er et helv****. Foringer finnes nesten ikke, dempere og fjører mjuke som F osv. hehe.
                Er mye veistøy da jeg ikke har tatt hjulbuer og og gølv forran. Jeg tror ikke jeg kommer til og prioritere det heller, vi får se hva sommeren bringer
                Vi kan jo bare møtes endag så kan vi prate litt sjit. Er jo ikke lange stubben

Ellers så reiv jeg opp dempinga over høla i hattehylla idag. La over høla m.t.p at kickera (som jeg da hadde i bilen) flytta endel luft, så hattehylle trekket blaffra så mye.
                Det hjalp bitte litt dette også! Herlig!
                Last edited by Oekern; 01-04-2010, 23:37.

Comment

Etter at jeg vasker bilen så kommer det mye vann på døra. Både på innerplata og ytterplata.
                  Det skal vel egentlig væra helt tørt her etter vask? Jeg syns værtfall jeg får veldig mye vann inn:

Ferdig layout på dørpanelet:

Comment

Ser fint ut det der!

Anng. dørene og vann, så vil det alltid komme vann inn i døra, ned fra skrapelista på vinduet. Du bør nok ha på den plasten som er der orginalt, eller kle innerdelen med bomb/m1 bortsett fra der elementet spiller inn i døra, der bør du lage ett "tak" over så vannet ikke renner inn i elementet eller inn på dørtrekket.

Og HUSK!!! Ikke tett igjen med dempematter nedi døra, der SKAL det være dreneringshuller ut i bunnen! Hvis ikke, blir det ett fint badekar inni der.. :P
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Originally posted by Joakim View Post
                      Ser fint ut det der!

Anng. dørene og vann, så vil det alltid komme vann inn i døra, ned fra skrapelista på vinduet. Du bør nok ha på den plasten som er der orginalt, eller kle innerdelen med bomb/m1 bortsett fra der elementet spiller inn i døra, der bør du lage ett "tak" over så vannet ikke renner inn i elementet eller inn på dørtrekket.

Og HUSK!!! Ikke tett igjen med dempematter nedi døra, der SKAL det være dreneringshuller ut i bunnen! Hvis ikke, blir det ett fint badekar inni der.. :P
                      Oisann, jeg har ikke "tak" over mine midwoofere. Er det veldig dumt?
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Dørdekslene dine så bra ut forresten, Magnus! Er det plasser til 8" og 4" elementer der?
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Originally posted by Joakim View Post
                          Ser fint ut det der!

Så bra! Er naboen og en kammerat av oss igjen som bygger for meg. Jeg er med og lærer.
                          Ja, nei. Hehe! Dreneringshøla skal for all del få lov til og være i fred
                          Da skal jeg prøve og lage "tak" der elementet kommer til og være. Er i hovedsak mellomtona jeg er redd for. Evn.t så kan jeg kanskje bare dra M1 rundt hele mellomtona, så det blir en "kasse" ?
                          Det jeg misstenker er at kanskje pakningene mine i døra f.eks er litt slitne, men det er kanskje normalt mengde vann der der.

Dørdekslene dine så bra ut forresten, Magnus! Er det plasser til 8" og 4" elementer der?
                          Takk
                          Det er plass til 6,5" og 3". Er Hertz HSK 163 som skal inn
                          Last edited by Oekern; 03-04-2010, 20:11.

Comment

Originally posted by Oekern View Post
                            Så bra! Er naboen og en kammerat av oss igjen som bygger for meg. Jeg er med og lærer.
                            Ja, nei. Hehe! Dreneringshøla skal for all del få lov til og være i fred
                            Da skal jeg prøve og lage "tak" der elementet kommer til og være. Er i hovedsak mellomtona jeg er redd for.
                            Det jeg misstenker er at kanskje pakningene mine i døra f.eks er litt slitne, men det er kanskje normalt mengde vann der der.

Takk
                            Det er plass til 6,5" og 3". Er Hertz HSK 163 som skal inn
                            Okei. Treveis frontsett altså. Hvor skal du ha diskanten? Speilhus?
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Yepp, treveis. Håper det blir bra!
                              Diskanten blir i a-stolpen

Comment

Gærlig pent (Og varmt!!) vær idag, så da benytta jeg sjansen til og bytte strømkabel (selvom jeg burde ha prioritert foringer, hehe)
                                La opp en 25mm2 fra Audison. (Skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte 50mm2 når jeg bestilte for en stund tilbake men.. Hmmm

Ny til venstre:

Sexy sikringsboks:

Comment

Working...
                                X